hemma från släckt besök i lysekil.

hallå på er!
Slutade jobbet i går runt fyra tiden,och blev där direkt  upp hämtad av mamma pappa och syster, sen bar det av mot Lysekil för att träffapappas syster. Hos dom så var även min kusin Malin och hennes två urgulliga pojkar Samuel och Elias, som jag inte träffat på säkert ett år.
det började med en lång bil resa som inte var särskillt kul, men detta belönades med super god mat när vi väl kom fram.
Senare på kvällen blev det mys och lite godis i deras båt där även våran familj sov under natten.
om vi snackar om dagen i dag så blev det först en liten check av staden lysekil sen blev det stranden i det underbara vädret. kan inte bli bättre.
och nu har jag då enterligen kommit hem och sitter här och försöker få bloggen fixad men jag värkar även denna gång inte lyckas med det jag vill, men jaja det löser la sig. hade bäst!
pusss
bilder från gårdagen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback